Tarih: 14 Haziran 2024,Cuma
Saat: 14.30-17.00
Yer: İzQ Girişimcilik Merkezi (Co-Working Etkinlik Alanı)
Eğitmen: Ercüment Büyükşener (Özgeçmiş)
Seminer Tanımı:
Fırsatların şekli de zemini de hızla değişiyor. Bu değişimi anlamaya çalışan marka yöneticileri, dijital ekosistem başta olmak üzere birçok yeni disiplini ve yönetim organizasyonunu kurum içinde veya dışında yapılandırmaya çalışıyorlar. Ancak bu yeni yönetim organizasyonları ve yapılanmalar tek başlarına yeterli olmuyor. Çünkü yeni dünyanın bir parçası olmak ve yeni nesil bir marka yapısına kavuşmak için fiziksel tedbirler ve aksiyonlardan daha çok fikirlerin yenilendiği ve kabul gördüğü kurumsal bir ortak akıl yaratabilmek gerekiyor. Seminer, yeni nesil bir markanın ipuçlarını 10 maddede detaylı şekilde kapsamaktadır..
İçerik:
- Konuşmaya Ara Verin, Dinleyin
- Karmaşadan Uzaklaşın, Sadeleşin
- Markanıza Avukatlar Değil, Havariler Yaratın
- Büyük Veriye Değil, Küçük İç Görülere Odaklanın
- Yapıcı Değil, Yıkıcı Bir Değişimi Yönetin
- İnsanlara Sadece Ürün ve Hizmet Değil, İlham Verin
- Kurum Kültürünü Sabitleştirmeyin, Zenginleştirin
- Sanayi Ekonomisinden Bilgi Ekonomisine Geçin
- İyi Fikirlere Hemen Âşık Olmayın, Önce Onları Öldürün
- Sosyal Bir Medya Değil Sosyal Bir Marka Yaratın
Seminer Çıktısı:
Seminerle birlikte katılımcılar dönüşen ve dijitalleşen yeni dünyada varlık gösterebilmek için farkındalık sahibi olacak, dijital iletişim stratejilerinin yeni çağdaki etkilerine dair bilgi sahibi olacak, nedenler ve sonuçlarla en verimli dijital iletişim stratejisinin nasıl kurulabileceğine dair farkındalık kazanabilecekler.
Ücret: Ücretsiz
Kayıt: https://itb.org.tr/Egitimler/1462-yeni-nesil-marka-olmak-semineri